Reklama     +48 22 620 92 04 
www.autotransport.plRenault Trucks dostarcza 100 pojazdów dla Jost Group
Transport drogowy

Renault Trucks dostarcza 100 pojazdów dla Jost Group

15 grudnia 2015 r.   |  AS

Grupa Jost, lider europejskiej branży transportowej i logistycznej, w listopadzie odebrała dostawę 100 pojazdów Renault Trucks. Pojazdy te powiększą flotę Jost, realizującą przewozy międzynarodowe. Przedmiotem dostawy były ciągniki siodłowe Renault Trucks T 460 w konfiguracji 4x2.

W ramach swojego programu odnawiania floty transportowej, Grupa Jost – liczący się uczestnik europejskiego rynku transportowego i logistycznego, obdarzyła swoim zaufaniem Renault Trucks, nabywając 100 pojazdów serii „T”. Tym samym Renault Trucks stało się jednym z głównych dostawców Grupy.

Konfiguracja zamówionych pojazdów Renault Trucks T 460, których dostawę właśnie zakończono, została dostosowana specjalnie do potrzeb Grupy Jost, związanych z obsługą tras międzynarodowych. – Uważamy, że moc 460 koni mechanicznych stanowi idealny kompromis między wymaganymi osiągami a całkowitymi kosztami eksploatacji pojazdu, zwłaszcza jeżeli weźmie się pod uwagę zróżnicowane warunki, w jakich pojazdy te będą użytkowane – mówi Joseph Schmitz, dyrektor ds. zakupów w Grupie Jost. – W celu optymalizacji zużycia paliwa, wszystkie zostały wyposażone w pakiet Fuel Eco.

Pakiet Fuel Eco grupuje inteligentne technologie sprzyjające oszczędzaniu paliwa, takie jak m.in.: ogranicznik przyspieszenia, tempomat Eco Cruise z funkcją wolnego koła Optiroll, sprężarka wyposażona w sprzęgło, pompa wspomagania układu kierowniczego o zmiennej wydajności oraz funkcja automatycznego wyłączania silnika, zaprogramowana na 3 minuty. Pozostałe wyposażenie pojazdów dostarczonych Jost obejmuje m.in. blokadę mechanizmu różnicowego osi tylnej, ogranicznik prędkości, albuminowe zbiorniki paliwa i sprężonego powietrza, spoiler dachowy i spoilery boczne kabiny, klimatyzację, stację dokująca Bluetooth/MP3 i chłodziarkę umieszczoną pod leżanką.

Nowe Renault Trucks T 460 będą pokonywały 120 000 km rocznie, głównie na trasach obejmujących Belgię, Luksemburg, Holandię i Francję. Posiadają zamontowany układ hydrauliczny do zasilania układu wywrotu w naczepie.

[ materiały prasowe ]

W ostatnim wydaniu PGT 06-09/2020 m.in.
ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.PGT.pl