Nowy model Cargo w wersji Benelux z wyposażeniem RoRo
Na targach Transport Compleet w Hardenbergu, Kögel zaprezentuje ofertę pojazdów skierowanych do branży spedycyjnej i budowlanej. W dniach od 21 do 23 marca 2017 r. goście odwiedzający stoisko 406 w hali 4, będą mogli dokładnie przyjrzeć się naczepie Cargo Kögel z wyposażeniem RoRo przygotowanej specjalnie na potrzeby rynku Beneluksu.
Kögel Cargo | Fot. Kögel
Prezentowana naczepa skrzyniowa wyróżnia się solidnością, bogatym wyposażeniem seryjnym i różnymi możliwościami wyposażenia indywidualnego. Oprócz wysokiej jakości wykonania, Cargo przekonuje też przede wszystkim niskimi kosztami eksploatacji i niezwykłą elastycznością w użytkowaniu.
Rama o wysokiej stabilności, na której w przemyślany sposób rozmieszczono belki poprzeczne, jest zaprojektowana pod kątem transportu ciężkich ładunków, najróżniejszych warunków na drodze i codziennych załadunków, również w ekstremalnych warunkach. Nośność podłogi, przystosowanej do przenoszenia wysokich nacisków wózków widłowych, wynosi maks. 7,2 tony. Kögel Cargo ma poza tym bardzo niską masę własną i solidną zabudowę. Dzięki dwóm dachowym profilom pasowym przy otwartej bocznej plandece nie jest konieczne podpieranie kłonic. W wyposażeniu podstawowym masa własna wynosi około 6000 kg. Dzięki temu naczepa jest idealnym rozwiązaniem do ciężkich transportów.
Bezpieczeństwo i zabezpieczenie ładunku. W modelu Kögel Cargo przy otwartym dachu do wnętrza nie zwisają pasy, gdyż są one seryjnie zintegrowane w plandece dachowej. W ten sposób pasy nie zahaczą o znajdujący się w środku ładunek.
Zabezpieczenie ładunku uzyskiwane jest dzięki zastosowaniu perforowanej zewnętrznej ramy stalowej typu Vario-Fix oraz 13 par zaczepów, z których każdy może mieć opcjonalną wytrzymałość na siłę rozciągająca 4000 kg. Cargo posiada również certyfikat zabezpieczenia ładunków wg normy DIN EN 12642 Code XL.
Wyposażenie RoRo o zwiększonej wytrzymałości. Prezentowany model posiada wyposażenie RoRo o zwiększonej wytrzymałości umożliwiające samodzielny transport na statkach i promach. Obejmuje ono ukośne wzmocnienia pomiędzy profilami wzdłużnymi i ramą zewnętrzną, zamkniętą płytę poślizgową o grubości dziesięciu milimetrów, dwa zawory podciśnieniowe i cztery pary zaczepów do mocowania ładunków o masie do 12 000 kg.
Para standardowych zaczepów RoRo została zamontowana w przedniej części ramy w obszarze sworznia królewskiego na większą szerokość po stronie prawej i lewej.
Różnorodne wyposażenie indywidualne. Zaprezentowana na targach Transport Compleet 2017 naczepa Cargo może być oferowana z wyjątkowo bogatym wyposażeniem indywidualnym. W jego skład może wchodzić na przykład ocynkowana blacha stalowa o grubości dwóch milimetrów i wysokości 1250 mm z przodu po stronie wewnętrznej w przypadku większych obciążeń ściany czołowej.
Ponadto prezentowany model wyposażony został w podwyższone zabezpieczenie przeciwwjazdowe ze wzmocnionymi stalowymi zderzakami. Ochronę przed najechaniem wózkiem widłowym stanowi ośmiomilimetrowy kątownik ze stali przechodzący przez całą szerokość, jak również zabezpieczenie z krzywką blokującą znajdujące się na środku płyty osłaniającej ramę.
Powłoka KTL: trwała ochrona przed korozją. W naczepie Kögel Cargo cała rama pojazdu jest chroniona przed korozją przy użyciu technologii nanoceramicznej oraz powłoki KTL, a następnie pokrywana jest warstwą lakieru UV.
[ Kögel ]