Nowe naczepy Kögel dla Spedition Eichenlaub
Hubert Eichenlaub Transporte und Spedition GmbH z Herxheim w Nadrenii-Palatynacie już od ponad 24 lat jest klientem firmy Kögel. Każdego roku spedytor kupuje około osiem nowych naczep Kögel. Liczby mówią same za siebie: 50 ciągników siodłowych pod szyldem Spedition Eichenlaub, 21 000 m² powierzchni magazynowej i ponad 80 zatrudnionych pracowników, a także dziesiątki lat doświadczenia w dystrybucji z centralnego magazynu i stale zdobywana wiedza przekładają się na niezawodność we wzajemnych relacjach partnerskich.
Naczepy Kögel dla Spedition Eichenlaub | Fot. Kögel
Klienci z najróżniejszych gałęzi przemysłu, takich jak przemysł papierniczy, usługi „just-in-time” w przemyśle motoryzacyjnym i naturalnie także producent przyrządów pomiarowych Stabila ufają kompetencjom Spedition Eichenlaub. Obie zasłużone firmy z południowego Palatynatu dobitnie pokazują swoje powiązanie: dwie nowe naczepy Kögel Cargo w barwach Stabila podkreślają to długoletnie partnerstwo również swoim wyglądem.
Specjalnie dla klienta – firmy Stabila, która w wielu krajach pełni rolę wiodącego producenta przyrządów pomiarowych: poziomnic, urządzeń laserowych, miar składanych i miar taśmowych, firma Spedition Eichenlaub odebrała właśnie dwie nowe wyjątkowo atrakcyjne pod względem marketingowym naczepy Kögel Cargo z cyfrowym nadrukiem na plandece. W nowych naczepach szyja ramy ma grubość 120 mm, a cała rama została dodatkowo wzmocniona. Oczywiście naczepy mają certyfikat zgodności z DIN EN 12642 Code XL i są seryjnie bogato wyposażone. Do wyposażenia należy na przykład plandeka dachowa Kögel Integral. Dzięki niej, przy otwartym dachu z naczepy nie zwisają pasy, gdyż są one połączone z plandeką. W ten sposób wyklucza się możliwość zahaczenia o pasy przy załadunku i rozładunku. Indywidualne wyposażenie Eichenlaub/STABILA Zabezpieczenie ładunku uzyskuje się dzięki zastosowaniu perforowanej zewnętrznej ramy stalowej typu Vario-Fix z 13 parami mocowań o wytrzymałości na siłę rozciągającą o wartości 4000 kg na mocowanie. Rozwiązanie to zastąpiło elementy seryjne o wytrzymałości na siłę rozciągającą o wartości 2000 kg. Dodatkowo, w dwóch pozycjach w przedniej części pojazdu zastosowano po 2 rzędy kieszeni na kłonice wewnętrznej na profilu wzdłużnym i po dwie sztuki w każdym rzędzie na ramie zewnętrznej.
W razie konieczności mogą one tworzyć tak zwaną zastępczą ścianę przednią do zabezpieczania ładunku z przodu. Każda naczepa wyposażona jest w cztery szyny kotwowe kombi oraz dwie teleskopowe aluminiowe belki do zabezpieczania ładunku. Nośność podłogi naczep została przystosowana, aby wytrzymać zwiększone do 8000 kg obciążenie osiowe wózka widłowego. Seryjna podłoga z płyt o grubości 30 mm wyłożona jest dodatkowo drugą odporną na ścieranie warstwą podłogi o grubości 12 mm. Nad wspornikiem końcowym z tyłu przymocowany jest tworzący dodatkową ochronę najazd z blachy ryflowanej o długości 720 mm. Od wewnętrznej strony ściany przedniej zamontowana jest płyta sklejkowa o grubości 12 milimetrów i wysokości 1250 milimetrów, której zadaniem jest ochrona ściany przedniej przed uszkodzeniami w codziennej eksploatacji naczepy.
Tylna część pojazdu wyposażona została w odbojniki sprężynowe, gwarantujące zwiększoną ochronę przed uderzeniami. Całość wyposażenia ochronnego uzupełnia ośmiomilimetrowy kątownik ze stali przechodzący przez całą szerokość, jak również zabezpieczenie zamków pośrodku płyty osłaniającej ramę. Inne elementy wyposażenia specjalnego obejmują między innymi stalowe mocowanie świateł, światła obrysowe LED, światła cofania LED, linkę plandekową z dwoma uchwytami, licznik kilometrów, schowki do przechowywania listew wkładanych i kwadratowych kłonic wtykowych, napinacze bezpasowe i wiele innych.
[ Kögel ]