Reklama     +48 22 620 92 04 
www.autotransport.plDuża przestrzeń ładunkowa i maksymalna ładowność
Transport drogowy

Duża przestrzeń ładunkowa i maksymalna ładowność

Nowa generacja innowacji w naczepie Kögel Mega Lightplus

26 marca 2021 r.   |  SC

Nowy Kögel Mega Lightplus ma szeroki zakres zastosowań. Umożliwia łączenie środków optymalizujących objętość i ładowność, a także szeroką gamę indywidualnych opcji wyposażenia.

Nowa generacja innowacji w naczepie Kögel Mega Lightplus   |   Fot. Kögel

Stabilne, trwałe i lekkie. Firma Kögel stawia wysoko poprzeczkę dla swoich produktów. Kluczem jest specjalnie opracowana lekka konstrukcja zastosowana w Kögel Mega Lightplus . W wyposażeniu podstawowym pojemna i smukła naczepa to 5,4 t, przez co jest o około 0,7 t lżejsza niż standardowa naczepa Mega. Dzięki specjalnemu wyposażeniu, jak np. aluminiowe felgi, lekkie opony i aluminiowe zbiorniki powietrza, można jeszcze bardziej obniżyć wagę. Pozwala to zaoszczędzić ponad 200 kg wagi. Podwozie o lekkiej konstrukcji stalowej z niską szyjką ramy wynoszącą 90 mm zapewnia maksymalną użytkową wysokość wnętrza i dużą objętość.

Pomimo optymalnego wykorzystania materiałów naczepa Kögel Mega Lightplus jest stabilna i trwała. Ciężar ładunku jest równomiernie i optymalnie rozłożony na powierzchni ładunkowej dzięki wysokiej jakości stali drobnoziarnistej i wzmacniającym dźwigarom poprzecznym. Ponadto lekka naczepa ma zoptymalizowany profil ramy zewnętrznej i ulepszone nadwozie, co wyróżnia wszystkie naczepy Kögel generacji NOVUM.

Nowe nadwozie o bardzo lekkiej konstrukcji. Ściana przednia, przednie kłonice narożne, tylne kłonice narożne oraz tylny portal drzwiowy w ramach wyposażenia podstawowego są wykonane z aluminium. Dodatkowe aluminiowe pałąki dachowe pozwalają zmniejszyć wagę naczepy. Standardowy dach podnoszony sprawia, że załadunek boczny jest wyjątkowo prosty. Bez problemu można również załadować trzy koszopalety umieszczone jedna na drugiej. Kolejnym optymalnym rozwiązaniem jest pas dachowy w kształcie litery L, który umożliwia uzyskanie wysokości załadunku trzech metrów na całej długości, nawet przy pełnym załadunku palet na szerokość.

Kieszenie na listwy wsuwane na przednich i tylnych kłonicach narożnych są dobrze z nimi zintegrowane, dzięki czemu są chronione przed uszkodzeniami. Dla wygody naszych klientów wszystkie kieszenie na listwy mogą być również dowolnie rozmieszczane pod względem wysokości.

Wiele dodatków w wyposażeniu. Firma Kögel w pełni koncentruje się na kliencie zgodnie z mottem „Because we care”. Naczepa Kögel Mega plus ma wiele dodatków, aby ułatwić jej obsługę klientom. W połączeniu ze specjalnie wzmocnionym, opcjonalnym nadwoziem Strong & Go, firmie Kögel udało się znacznie zmniejszyć ilość koniecznego wyposażenia do uzyskania różnych certyfikatów. W ten sposób można zagwarantować wytrzymałość nadwozia określoną normą DIN EN 12642 Code XL i wytyczne Daimler  9.5 bez zastosowania listew wsuwanych.

Certyfikat na przewóz napojów dla jedno- i dwuwarstwowego transportu na standardowych paletach wymaga tylko jeden rząd listew. Również w tym przypadku inżynierowie Kögel poszli o krok dalej: Dzięki opcjonalnemu systemowi zabezpieczającemu, który stanowi dodatkowy pas przyspawany do bocznej plandeki, klient nie musi stosować rzędu wsuwanych listew.

[ materiały Kögel ]

W ostatnim wydaniu PGT 06-09/2020 m.in.
ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.PGT.pl